طب سنتی

تازه های طب سنتی

طب سنتی

تازه های طب سنتی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

وجود صدای پس زمینه اگر زیاد باشد می‌تواند باعث حواس‌پرتی شما شود. اما گوش دادن به  موسیقی‌های ساده و بدون کلام می‌تواند به افزایش تمرکز و دقت کمک کند. همچنین موسیقی می‌تواند مکالمات و سروصداهای اطرافتان را محو کند.

کارهایتان را لیست کنید

کارهایی که باید در طول روز انجام دهید را به صورت لیست بر روی کاغذ بنویسید. وظایف و کارهایی که باید در محل کار انجام دهید را بر روی کاغذ بنویسید و با به انجام رساندن هرکدام، بر روی آنها خط بکشید.

پنجره‌های مرورگرتان را ببندید

وقتی در حال کار کردن هستید، شاید وسوسه بشوید که تب‌های مختلفی را در مرورگر خود باز بگذارید و سایت‌های گوناگونی را به طور همزمان چک کنید. سعی کنید این عادت را ترک کنید زیرا باعث حواس‌پرتی شما می‌شود. سایت‌های مختلف را هنگام نیازتان باز کنید.

حواس‌پرتی‌ها را از بین ببرید

به زبان ساده‌تر، هنگام انجام کار از شبکه‌های اجتماعی، ارسال پیامک، تماس‌های تلفنی و گشت‌وگذار در اینترنت خودداری کنید. انجام اینکار ساده نیست اما می‌تواند به افزایش تمرکز و دقت شما کمک شایانی کند.

به خودتان انرژی مثبت دهید

از تشویق کردن خودتان خجالت نکشید. در طول روز به خودتان بگویید که «این کار را زودتر انجام بده» یا «خب الان وقت انجام کدام کار است؟». تشویق کردن خودتان در طول روز باعث می‌شود تا بتوانید کارهای خود را سریع‌تر و به خوبی انجام دهید.

آب بیشتری بنوشید

تامین آب مورد نیاز بدن می‌تواند از افت شدید بدن در اواسط روز جلوگیری کند. مطالعات نشان می‌دهند که عدم مصرف آب به اندازه‌ی کافی با افزایش بی‌توجهی و بی‌اعتنایی در ارتباط است.

تحرک داشته باشید

انسان‌ها با نشستن‌های طولانی مدت در طول روز به تکامل نرسیدند. سعی کنید مابین کارهایی که انجام می‌دهید زمانی را هرچند کوتاه به تحرک داشتن اختصاص دهید. مثلا یک پیاده‌روی کوتاه تا اتاق کنفرانس و کشش گردن هم می‌تواند مفید باشد. تحرک به  جریان بهتر خون در بدن کمک کرده و ذهن‌تان را دوباره فعال می‌کند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی